poniedziałek, 3 marca 2014

so tight that i could not see

Od dzisiaj SGD.

Pierwszy dzień zaliczony, chyba.

Bilans

-chlebek turecki 1/2 kromki (50)
- pierogi z indykiem (200)
-kapuśniak (100)

400/400

Nie jestem pewna co z tym chlebkiem i kapuśniakiem, mam nadzieję, że dużo się nie mylę, dlatego zawyżam bilans.

Z aktywności 4 dzień a6w,  80 brzuszków, 400 wymachów, 50 wymachów nóg w górze, 240 powtórzeń na pupę różne ćwiczenia, 50 na ręce, 50 powtórzeń ćwiczeń na nogi z Miley Cyrus sexy legs. Tytuł jak tytuł, ale ćwiczenia są super, zeszło mi na nich więcej niż na Mel.

Humor fatalny, cały dzień spędziłam sama, chyba obniżenie kalorii dało mi się we znaki, bo zjazd miałam potworny. Znowu to uczucie jakby ktoś mi położył dłoń na głowie i ścisnął, nie pozwalał ruszyć się w którąkolwiek stronę, nie pozwolił myśleć.

 20 minut stałam nad workiem z pierogami. Miałam zjeść 8. Obniżyłam do 5. Potem uznałam, że zjem 3, potem, że nic, ale S. kazał, a to siła wyższa. Jego milczenie jest gorsze od wszystkiego. Po prostu patrzy na mnie tymi swoimi smutnymi oczami i mnie przytula, a ja mam ochotę zjeść cały świat, żeby go zadowolić. Więc stanęło w końcu na 4, byłyby lekko niedosolone, gdyby nie to, że płakałam jedząc, bo czułam tylko smak porażki.
Nawet jeśli zjedzenie ich w ilości czterech nie zbliżyłoby mnie do przekroczenia bilansu na dziś.
Czułam się psychicznie.

2 komentarze:

  1. skoro wolisz uszczęśliwiać kogoś innego a nie siebie to okej...
    bilans i tak ładny, więc oby taki codziennie.

    jestem tu nowa więc jeśli bd mieć chwilę czasu to wpadnij
    http://revolture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam dziś pierogi. Oczywiście sama bym ich nie tknęła, wolałam zjeść troszkę pomidorówki, ale moja kochana mamuśka wepchęła we mnie jednego. Jestem teraz na wszystko zła i chce mi się płakać jak cholera. Niesamowite, że taki jeden pieróg może tak na mnie działać ;_;

    Mimo to twój bilans jest bardzo ładny! Geez, muszę sobie jakoś na dniach zrobić kapuśniak :3

    Trzymaj się chudo ~

    OdpowiedzUsuń